Ett nytt inlägg, roligt va!?

Jaoo, nu ska jag skriva ett megalåntg inlägg. Nej men iaf. Idag började man 8 med matte. JObbade ifatt så det är ju bra ;) Sen hade vi Elevens val där jobbade jag med spanska och lite lite matte. Sen idrott, idag ledde Anna lektionen. Började med någon lek, gick bra. Sen skulle vi kasta oss på en stor madrass.. måste sett ganska löjligt ut men kul va det iaf. Sen sista saken var att man skulle sitta ihop med någon och sen gå/springa en bana. Haha, det måste sett sjuk roligt ut. Och de va det, det idrottslektionen var iaf väldigt rolig! Sen lunch och sist spanska. Gick bara bra, tiden gick fort. Sen när jag kom hem kollade jag lite på tv (somnade) sen vid .. senare hämtade pappa saker som vi ska ha vid han å allat för vi är vid han nu osv. Har precis ätit mat och om 9 min börjar IDOL. as kuul!! :)  inte missa det , OKEJ??? Jaja, nu fick ni iaf ett nytt inlägg att läsa och slösa bort några minuter på. Tjingeliing

 

Haha, jag är glad! Jaoo ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra att du tycket det! :D haha, lite roligt såg de allt ur ;) <3

2009-09-27 @ 11:14:26
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0