Fredag

Idag vaknade jag vid halv sju. Mådde dåligt då så betsämde mig för att stanna hemma. Cykelutflykt i skolan så det är inget viktigt ja missar. Bara något riktigt skojj! Hmm. Jaja, LYCKA TILL 93! Hörde att det va ganska många som blivit sjuka. svininfluensan som går?? Usch! Jaja, nu ska jag inte klaga. Vet inte riktigt vad jag ska göra hemma. Städa lite kanske, who nows? (eller hur de stavas:)) Chattar lite med Josefine och har allmänt skojj. haha. Ikväll kommer massa folk hit. Johanna, Felix, Kicka, Stefan?, Eva, Olle, Agnes, William och Signe. Släkt allihop :D Haha, även dom är/har vaarit sjuka. jaoo.. Men ha de bra. Tjingeliiing

 

Fick sms av Nadja nu.
Det hade gått sådär för dem och de var bara 11 stycken mot slutet.
Och vi är 23 stycken i klassen. Ojoj, men snabbt gick det för dom iaf. Skönt!
Och alla stationer de hade stannat vid hade inte vart speciellt svåra!
Bra gjort iaf 93!! :D



Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack du :)

2009-09-04 @ 11:52:22
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Anna

VI VAR GRYMMAN! (Y) :D

Läskig bild på mig, det ser inte ut som jag! :P

Krya på dig Emelie!

2009-09-04 @ 15:15:22
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Hej hej :) nemen tack så mycket! Ja det kan jag absolut göra. Har inte tid just nu men håll koll på min blogg efter en ny kategori som jag ska fixa snart :)

2009-09-04 @ 15:19:45
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anna: Det tror jag säkert ;) Det är du!! Tack, i´ll try!

2009-09-04 @ 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0