I have i felling..

Ja, somssagt så kom alla på pappas sida hit och käkade mat. Trevligt Trevligt. Käkade tacos, mums. Kollade även på matchen mellan Sverigr - Norge men tyvärr förlorade vi med 3 - 1 om jag inte minns fel?!  Sen kollade jag lite på Golden legue (hur stavar man de, har försök i 3minuter nu typ:)) Jaja, iaf. Nu har alla gått hem. Eller grannen Mats kom in för ca timmen sen så han är ännu kvar. Jag gick upp och la mig för kvart sen kanske för är sjukt trött. Eller lixom, aa orkade iaf inte va där nere och va trevlig. Fast det var ändå lite skönt att de gick hem nu. Hah, sorry, jag vet att ni som va här läser min blogg men var verkligen trött! Ni förstår vad jag menar. Nu chillar ja i sängen och ser på film. Bombay dreams blev det, helt okej. Imorrn har ja inget planerat. Hörs imorrn, Tjingeliing



Sen känns det som jag gjort något fel, jag vet inte.
men har en känsla av att något är sjukt fel.
vet inte vad bara.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad är det som känns fel? :( <3

2009-09-05 @ 11:00:21
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Faster

Undrar vad som är fel? Inte färgen på bloggen ialla fall, den är snygg!

2009-09-05 @ 11:03:07
Postat av: Emelie

Nadja: Jag vet inte, me något känns inte rätt. <3

Faster: Hah, nej då. Är helnöjd med färgen. Knall lila juu :)

2009-09-05 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0