Känner mig väldgit aktiv här..

Idag var det skola som alltid! Började med No, gick igenom lite saker som är bra att kunna till provet som är om typ en månad ;) Kollade även på en film, ganska tråkig. Sen va det matte, satt vid Josefine, Moa och Lukas. Hade ganska skojj. Sen var det dags för slöjd. Gick bra till en början, behärskade oss ganska bra. Sen lacka vi ur totalt! Vad vi skrattade. hahahah.. Kul lite jag och Josefine har, och elsas liv måste ju va super som sitter och skrattar åt sig själv, enligt mikaela.  Sen när läraren bah: Nej, vet du vad vi kan göra!?!?!!!   Typ som värsta ideen, så säger jag  NEEj vadåå!?   och lååter sjukt nykifike! Okej, nu skriver jag bara vad som hände, var iaf sjukt roligt, hahah. Ont i magen fick vi nog lite. Jaja, okej, nu ska jag skriva något intressant.. Hmm, efter skolan drog ja hem, käkade en glass ;) och sen drog jag och nadja bort till skokanonen. Billiga skor där, köpte ett par svarta tygskor för 150:- najjs, sen nästa affär som ja inte rikigt kommer ihåg va de heter men what ever :D köpte iaf en sjal för 129:- och örhöngen för 49:-    jaoo, nadja köpte 5 par strumpbyxor för 29:- fett najjs.    sen drog ja hem igen, skrev klart texten om gotland. ska snart göra det. Sen ikv är de idol, de ska man se. CALLE gick vidare !! as bra!! ikv hejar vi på Erika och Clara (:

nu blev de mkt att läsa, och nu har ni slösat några minuter av ert liv åt min blogg, TACK hah.

tjingeliiing


Kommentarer
Postat av: Anna

HALLÅ? VAD SA KAJSA DÅ? :Ppp

2009-09-30 @ 18:47:22
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/
Postat av: emelie

vadåå ideen eller vaa?? :D

2009-09-30 @ 22:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0