Måndag

Nu är måndagen klar, iaf skolan. Hade först idrott, då hoppade vi höjd. Jag är så jäkla bäst på det.. not! Aja, Nadja skadade sig också, lilla Nadja, det är ofta du som skadar dig! Stackare, <3 Sen hade vi so, då snackade vi om torsdag för då ska vi ha AE-dag. Orkar inte förklara vad det är men det är iaf några klasser som ska göra olika lekar/stationer och min klass ska hålla i stationerna. SkojjSkojj! Sen lunch, efter det hade vi no. Pratade om krig, vapen osv. Förstod inte riktigt hur de hängde ihop med det vi skulle göra men aja. Sen bild, och sist matte. Satt mig vid Josefine, Lukas och Moa. Skrattade en hel del. Hahaa, roligaste lektionen idag, helt klart! Kom hem för en halvtimme sen, ska snart göra spanska beting som är till nån gång, sen fixa en bild som är till imorrn, sen sv berättelse som är till nån gång också. Hehe, börjar bli slarvig av mig, jaoo!

Sthlm resan var som sagt oslagbart rolig! Just nu pallar jag inte skriva om den. kanske inte alls skriver men kommer nog lägga in bilder så då kan ni se.´Jaja, tjingeliing

Kommentarer
Postat av: Nadja

Typiskt mig!! ;)

2009-09-15 @ 17:14:12
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: emelie

Jo, najda. Det är ju faktiskt det! ;)

2009-09-15 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0