Nu har jag kommit hem

Idag slutade skolan tjugo över tre. sen drog jag hem, och när jag kom hem åkte jag till elgiganten i stortsätt direkt för min mobil hade kommit. fick även med mig emma och moa.. jag mutade dom men godis. japp. sen cyklade vi även förbi nadja för hon ville hänga på. drog iaf bort dit, hämtade den och sen gick vi runt lite och tog kort ;) ahaa, sen vidare till maxi där det kom fram att moa ville ha de marabuu och då tog med emma en och sen tar nadja ochså en. och jag ska betala allt (inte för att jag inte har pengar, men det ser ju sjukt ut, 3 st 200g marabuu och en annan påse, hon i kassan(ULLA) tror ju jag är helt galen) men iaf så gjorde jag det och när jag skulle betala börjar de andra garva åt nått .. aa alltså när jag ska betala får vi skrattanfall och alla bakom min i kön tror nog jag har något fel eller nått för det såg någ rätt galet ut. haha, men det va sjuuukt skojj! sen hem snabbt, moa på innebandy och nu sitter ja här.  bilder kommer senare. tjingeliing

och förresten, hämtade ju min mobil! den va inte laddad! vadå dålig stiiil! så den är död, jag har ingen laddare så vaf fan ska jag ha den till om jag inte kan använda den!?? åhh, hata elgiganten, men älska dom för de lagade den! jaoo!1 :D hah

Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHA fett skoj var det iallafall!!!!!! ;D <3

2009-09-07 @ 17:57:49
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Braa att din mobil är lagad :P

2009-09-07 @ 19:42:04
URL: http://mathildaosterberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nadja: Haha joo (: <3

Mathilda: JAA AS BRA

2009-09-07 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0