Nu har jag kommit hem.

Idag var det skola som vanligt. Gick upp tio över sex. Asså jag har gått upp sjukt tidigt (enligt mig) typ varje dag den här veckan. Nadja smittar vell av sig. Käkade ingen frukost sen cyklade jag till sängjätten vid halv. Kom dit 5över halv och då kom Nadja med. Josefine hade inte kommit så vi väntade på henne och precis innan hon kom började det typ ös regna. Var helt blöt när man kom fram till skolan!! Usch! Sen flöt dagen på med lite SV, MA, NO, NO, Mu, ENG och Spanska. Mycket lektioner idag. Pratade även lite om klassresan vilket ska bli sjukt skojj! Sen pratade vi om cykelutflykten som är på fredag. Och det betyder att om man inte är 15 år måste man ha hjälm. And i am not 15 so i have to have hjälm (i know, my engelska äger din!) Jihoo...  Jaja, det är typ jag Josefine och jag tror det är Gustav som är med på cykelutflykten och måste ha hjälm. Fan vad cooola vi kommer va asså!! :) Haha! Sen drog jag in till stan sen till speksavers. Skulle gå på någon gerj .. fick nu månadslinser. Hmm! Sen hämtade jag pengar, gick till pappas jobb och åkte med han hem. Nu har jag kommit hem, ''plockade'' precis ut linserna och eftersom det är månadslinser ska jag ha dem i en månad. Endast på dagen! Står inne på toan och skriker fula ord åt linsen om att den inte ska vika sig eller låssna från mitt finger men det hjälpte inte! Synd va!? :D Snart ska jag käka vet inte vad men det blir nog bra! Känner även att jag börjar bli förkyld. Svininfluensan!? Nej de hoppas vi inte. Tror inte de heller va! Men nu får det räcka med bokstäver för idag! Tjingeling

Här hittade jag en bild på Sandra och Anna!

Ville ha en bild från skolan, och så hittade jag denhär.
Här har vi alltså Anna och Sandra. Fint va!? :D

Kommentarer
Postat av: Anna

HAhahahhaha, vackert! Sexigpos Sandra ;) Läskigt, där hade jag mitt mörka hår...:P känns som om det var jättelänge sen.

Du kommer bli jättefin med pynt på skallen ;) <3



<3<3

2009-09-02 @ 20:22:05
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha Sandra kom på bild oj då xD

Du äger inte mig på Engelska asså "Iám the best and you now that" ooooo vad jag är bäst! ;)

2009-09-03 @ 14:46:31
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anna: Hah, Fint med mörkt hår ju! :) De va typ nu i åttan. eller? Vi får se anna!! ;) <3



Nadja: Ja, det händer ju inte ofta! ;) Att jag äger dig. You now that i am better than you! ;)

2009-09-03 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0