Sämst upptadering

Okej, i know! Har inte skrivit så mycket, men jag börjar tröttna.

Idag har de vart bra, skolan flöt på som den alltid gör och aa.. Sista lektionen hade vi någon tor! Han va knäpp, hah. Mikaela hade sagt innan att han började prata om sitt lite å assa skit.  Haha, så rätt så! jaja, sen efter skolan drog ja hem, gjorde klart sv-berättelse och lite översättning av spanska. Sen tennis vid fyra. haha, När våran tränare sa: AA, och så kommer ni ha
HANS-JÖRGEEN på tisdagar då brast det för mig: NEEEJ inte han!!  Snälla simon inte haan!!
så han ska kolla om han kunde fixa de ;) Sen hem, käka och kollar på IDOL fett najs :D Och nuu, har jag gjort klart spanskan. vart lite osäker på om de va till imorrn eller inte... men iaf. nu är de klart så, najjs. Sen måste jag läsa i boken som ska va klar på tosd. men läser när jag går och lägger mig. Men palla skriva nå mer nu, tjiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0