Tisdag


Idag gick jag upp halv sju. Gjorde mig iordning och sen mötte jag Josefine 07.40 vid sängjätten. Nadja dissade oss! :) Men vi hittade till skolan utan henne så de är lungt! Första lektionen som vi hade va No.. såg på film. Fett tråkigt. Sen hade vi matte. Gick vell ganska bra..Slöjden gick helt okej. Till lunch blev det fisk. Sista lektionen var No-labb. Ganska skojj de med. Efter skolan cyklade jag hem med Nadja. Tog blider som blev helt konstiga. När jag kom hem satt mathilda utanför. Jag ringde till etage om prao. Fick typ det och mathilda också. Sen kom Nadja och Josefine. Vi laddade in bilderna från igår och hade skojj. Kollade lite saker på datan och lite annat.

Så här utrycker sig mathilda: Lammorna äter blummor!

Såhär utrycker sig Nadja: Jag har määdvind på planksteksgatan!

Nu har Josefine och Mathilda gått så jag och Nadja sitter och geekar på varsin data.

Ikväll är det försäldramöte om klassresan som måste bli av i helgen eller nästa helg. Får vell se hur det blir men de blir säkert bra. För grönan stänger typ den 13 september och vi vill gärna gå dit! :) 
Skulle va skojj om vi kom iväg iaf en dag. Mer skojj om vi stannade kvar en natt!

Här är Emelie, Nadja, Mathilda och Josefine.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Trevlig dag! Sorry för diss ;)

Määääääädvind ;D <3

2009-09-01 @ 17:33:21
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Faster

Väl inte vell

2009-09-01 @ 19:06:31
Postat av: Emelie

Nadja: Yes, trevlig dag! Fett dålig stil å bara dissa oss. Du ska få igen! ;) Haha, du å din määdvind!!!



Faster: Men det är skojj å skriva vell. :)

2009-09-01 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0