hockey

Ikväll bestod maten av påskmat (julmat) med Mamma, Moa, Tommy, Henrik, Enar och Natalie. Trevligt. Och gott var det, och mätt blev jag. Samtidigt som vi käkade var det hockey-slutspel mellan Lindköping och Djurgården. Första semifinalen mellan dem. Tommy, Enar och Henrik hejade på Djurgården, då var jag tvungen och sätta mig emot och sa att jag hejar på Lindköping. Då säger Henrik att för varje mål som Djurgården gör så skall jag göra 5 armhävningar och då stod det 1-1 i matchen. Tyvätt förlorade jag med 3-1 och har då tio armhävningar att göra. Det tar jag en annan gång!

Imorrn blir det innebandy, med självaste Anna. Jo, det är sant. Anna vill gå, hon vart tydligen helt fast i det eftersom jag pratar om det en hel del i skolan så det blir ju rooligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0