o´n´s´d´a´g

Imorse när jag cyklade till skolan var det snö ute. Igår låg jag och Nadja i det gröna gräset och tog kort! Helt galet att vädret kan svänga så snabbt!

Men skolan idag var chill. Kollade på reättegång och det handlade om misshandel. Riktigt intressant till en början men sen somnade jag nästan. Hehe! Men sen var det också en annan rättegång och den åtalade fick ha handbojor, så när de gick förbi oss.. man kunde ju undra vad det var om? hmm, hade den vart en öppen rättegång, eller de kanske den va? Men hade velat gå på den!

Sen lite lektioner. På musiken redovisade jag, Mathilda och Nadja våran låt. Ahh, VG+!!! bra eller bra! Tänk om vi får vg i slutbetyg? :O

När jag kom hem gjorde jag inget speciellt. Läste blandannat lite bok! Och kom nu på att jag ska läsa lite ut en kompikers uppväxt. Tar det när jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0