Så kass..

Känner mig fett kass att blogga men nu jävlar! Har ju massa bildet att visa för er, så nu ni!

Skola idag. Helt okej, lite segt i början men sen rullade det på.
Hade prov i biologi, gick helt okej. På hålan gick jag, Erika, Nadja och Mathilda till ICA Visborg och handlade Frödinges (?) kladdkaka. Det ni, de va gott! Mums! Sen på tillbakavägen tog vi massa kort. Trevligt de!

Sen hade vi Spanskanationella. Haha!
HERREGUD VAD SVÅRT DE VAR JESUS!
Nej, men det var faktiskt svårt. Men ganska skojsigt.
Fast jobbigt, för de var hörförsåelse i 49 min. Åhh! Jobbigt!

Sen cyyykla hem!

När ja kom hem försökte jag fixa mammas fotoram hon fick av oss i fördelsedagspresent.
Fick inte igång den men det fick då Tommy när han kom hem.
Vad gjorde jag för fel!?

Har iaf ätit nu så vet itne vad jag ska göra!


Kommentarer
Postat av: Faster

Vad bra att ni lutar er inåt så ni syns:)

2010-04-28 @ 20:49:47
Postat av: Emelie

Haha ja! :)

2010-04-28 @ 21:11:19
URL: http://emelieahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0