Snabbgenomgång

Okej, drar dagen lite snabbt annars blir det så mkt att läsa.

Skolan var helt okej. Jag försökte fälla sandra, misslyckas totalt så det slutar med att jag sitter där på golvet. Tappade även min lins på något konstigt vis men Eva hjälpte oss och tillslut fick jag i den förbannade plastpiten i ögat igen!

Efter skolan kollade jag och Nadja lite saker till fradagen. Kommer troligtvis mer om de! Cyklade en skogsväg hem, försökte cykla upp för en stenhård snöhög och stannade vid en lekplats och lekte samt tog kort!

När jag kom hem var det nästa i stort sätt bara att vända sen tennis. Helt okej träning!

När jag kom hem duschade jag och åt mat. Sen ut tull västerhejde för att möta systers lag i innebandy. Föräldrarna sög hårt, jag ägde alla. Sen var det sjukt roligt för två från endres A-lag var med. Ni vet mitt älskade lag! Haha! Men det var Sabina Wedberg och Eva Didriksson. Eva spelade inte men Sabina gjorde. Väldigt roligt! Matchen slöt med att föräldrarna vann, alltså vi! Men domarn dömde vinsten till småbarnen! Sånt är livet! :D
Och shit vad jag blev fast i innebandy. Helt sjukt jäkla roligt ju!

När jag kom hem fick jag ducha ytterligare en gång och nu sitter jag här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0