un día con anna

Rubriken skall betyda, En dag med Anna. Men jag vet inte om det är rätt. Men nu vet ni ju!

Ja, somsagt. Anna kom in till halvtolv. Då spelade vi lite kort, sen gick vi ner och satt vid datorn. Klockan hann bli ett tror jag. Då tog vi varsinn cykel och trampade till maxi. Köpte godis och massa caprisonne, om det nu heter så. Sen satt vi oss i ''kafeterian'' och åt lite godis. Fick då för oss att köpa korv, så det gjorde vi. Mumsigt. Men vart var osten?!

När klockan var två cyklade vi hem igen, kollade först om det gick någon buss till södervärn men icke. Så cyklade hem och fixade lite med grajor. Sen traskade vi mot södervärn. kom dit vid kvart i tre och fick bra platser. Skit najs! Spelade en omgång kort sen gick tiden ändå fort.

Vid fem började matchen mellan ENDRE och IKSU. Och nu blir det innebandy, jag varnar er. Men Endre låg under största delen av matchen, tråkigt. Men de tog igen och tog ledningen med två minuter kvar av matchen. När det bara är runt 20 sekunder kvitterar IKSU och gör 7 - 7. Jobbigt läge där! Så förläning. Nästa mål vinner och det var jobbigt att kolla, blev helt stressad ;) Men in i nionde minuten (det är tio min av förläningen) sätter Endre bollen i målet och vinner. Underbart! Det trodde jag inte.

Under tiden fick vi några vänner på andra sidan hallen. Smsade stor del av matchen. Skojj, men man ska tänka på vad man säger/skriver!!

Efter det fick jag skjuts av Annas pappa till fam. Larsson där Mamma, Moa och Tommy var. Kom precis till då dom skulle äta, så det blev ju bra! Gott var det också, och mätt blev jag ;)

Hörs imorrn med bilder från matchen, antagligen. Om jag hittar sladden! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj oj oj emelie om åsa skulle läsa detta skulle hon nog inte bli så glad! Día är ett femenint ord för det slutar på A då borde det stå UNA Día! eller hur? :P eller..?

2010-04-02 @ 21:51:53
Postat av: Emelie

Det var ju därför jag sa att det kanske var fel. Men du är ju räddaren. Så ALLA: JAG BER SÅ MYCKET OM URSÄKT FÖR MITT TOTALT STORA MISSTAG, SKALL INTE UPPREPAS! :))

2010-04-02 @ 22:54:51
URL: http://emelieahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Host* Misslyckad *host!



JAAA, VAR FAN TOG OSTEN VÄGEN?



Men det var en rikitigt rolig dag/kväll :D:D:D <3

2010-04-02 @ 23:30:49
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra att det inte kommer upprepas! ;)

2010-04-02 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0