UNDERBARA UNGDOMAR

I skolan idag var det bara tre lektioner och dom var ganska chilla allihopa!
Sen käkade vi lunch i skolan och traskade sen ner till visby strand, mer känt som kongresshallen av mig!
Kollade först på en teater, sen någon kortfilm och sist var det en gubbe som hade en föreläsning om ambrola steorider (aj aj, jag kan inte stava, men ni fattar ;)) Föreläsningen var faktiskt intressant, det händer så mycket mer när man bara tar det än vad man tror. Sjukt!

Sen gick jag med Nadja och Erika till stan. Jag å Nadja tänkte kolla på skjortor men det gick inge vidare bra så köte hårspray ist. 42.50:- kostade det! Galet ;)

Sen traskade jag hem och kikade på en film, som jag somnade ifrån men vaknade sen av ett ryck av att Tommy kom hem! Haha!

Och nu sitter ja här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0