Underbart

Idag vaknade jag vid tio, gick upp vid elva. Käkade frukost sen tog jag det bara lungt. Vid halv två, tror jag, cyklade jag in till stan med mamma. Gick först till Cubus och där hittade jag en tröja, 99:-. Traskade vidare och gick in på BikBok. Där hittade jag två linnen, 2 för 99:-. Och när man handlade fick man köpa jeansleggins så vi köpte ett par till Moa, 49:-. Sen fikade vi på Etage och sen cyklade vi hem.

Gjorde inget speciellt under resten av dagen. Ikväll åt vi potatisfratäng med kött. Mums! Och sen kollade vi på körslaget. Just nu ser vi på MrBean. Skojsigt värre!

De här två dagarna, Fredag och Lördag, har gått ovanligt långsamt. Lite jobbigt men ändå jäkligt skönt. Känns som man vart ledig lite mindre än en vecka. Har ändå inte gjort något speciellt! Men det är skönt!

GLAD PÅSK PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0