Lite uppdatering far det vell bli har!

Ja, hur ar det med er!? Med mig ar det super! Sitter just nu i receptionen eller vad det ar for datan pa hotellet star har. Ar ju somsagt pa gran canaria! Sammanfattning av resan som vart hitills.

Akte hemmifran i fredags vid tre. Flyget till bromma flygplats, buss till arlanda och sen buss till hotell ''skabb'' nej sa farligt var det inte. Sen upp vid halv fem. Frukost, buss till arlanda och flya 5h 45 min. Jobbigt. Nar vi kom fram blev de buss till hotellet som heter Club vista floor. Under sondag, mandag och tisdag har det blivit sola sola sola, badat en gang och mycket sola. De ar sjukt kallt i poolen. Men pa land ar det varmt.. mm :D 25-30 grader ar det nog.. jag vet inte. Min pappa fyllde aven ar igar. 50 ar! Grattis! jaoo... Aker hem pa lordag, sa missar en dag i skolan.. buhuu, vad ledsenja blir :(   nee de ar ganska lugnt faktiskt! Nee, nu ska jhag kola vidare lite och aa .. ha de best hemma i is kalla sverige! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0