Det blir inte alltid som man har tänkt sig..

Måndag. Sjukt chill. Om ni vill veta så började jag åtta. Hade kemi i 90 minuter sen in mot biostaden/borgen. Först såg vi en film som hette Precous. Nej, jag kan inte stava. Men filmen heter iaf så om man bara läser det. Jaja ;) Den andra hette fröken märkvärdig och karriären. En film på 30 min och tecknad. Bland den dåligaste jag har sett. Och tillsist... någon film som jag inte såg klar för det var inte Svensk text så jag fattade inget. Haha, nej men den var lite tråkig så jag, Nadja och Elin gick.

Så, vi gick på stan. Köpte en sjal.. eller det kanske var en halsduk. Snygg var den iaf. Köpte också ett lås till mitt skåp. Det tredje låset jag kommer testa med för de andra två har varit för små.

Nu fick ni ett lagom långt inlägg.



Erika, Clara, Moa, Josefine, Nadja och jag gick vilse. Det var kul!

Kommentarer
Postat av: dannieie

bra! Min har vart toppen, gjorde du ngt speciellt eller? PUSS

2010-09-13 @ 21:06:39
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0