Kebab á la rulle

Åt mat för typ, halvtimme sen. Du har jag sett på halva postkodmilljonäre....grejsen. Och nu är de IDOL. Sista avsnittet med Auditions så ikväll får man reda på vem som går vidare till själva idol.

Lite halvt sur att jag inte hittar USB-minnet. Så galet mycket bilder där.. hoppas jag hittar de snart.

Imorrn, lööördag. Jag vill köpa en iPod men vet inte om de är värt de.. jag har beslutsångest. Fett jobbigt! Men något jag vet att jag ska köpa imorrn är en team sportia tröja, långärmad. Fett najs å ha när man ska till träningen typpp jao.



gammal som fan ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

det är värt att köpa en ipod! :)

2010-09-26 @ 12:57:30
Postat av: Emelie

Jaa, jag får se.. :)

2010-09-26 @ 17:54:30
URL: http://emelieahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0