The lazy song

Får snart ett sammanbrott eller något. (De är väl när man blir helt galen typ.. eller nått..?) På riktigt. Har suttit med Biologi i flera timmar och har inte ens svarat på hälften. Jo men hälften kanske. Blir helt galen. Allvarligt. Ännu roligar är att jag ännu har fysiken kvar. Svinkul. Älskar skolan. Ska byta. Till sam, eller teknik. Alla andra gör ju ändå de, så då kan ju jag med göra de.

Fett värt! 

Nu ska jag gå och dö eller något. Hejdå. 

Btw, http://www.youtube.com/watch?v=AYWN8-RQR-E Den där videon är svinkul. Den gjorde mig dag idag, igår, i förrgår och dagen innan de. Allvarligt.

Btw (2), jag vill spela pingis. De är så in i helvete roligt. Förlåt att jag skrev sådär. Men allvarligt. Glömmer skolan och allt bara och koncetrera sig på bollen. Yeah. Det där lät ganska.. djupt? Men de är svnikul.

Btw(3), snart fyller jag sjutton. Det är ganska najs. Ännu najsare att jag inte är hemma då. Var är jag då? Gissa! Allvarligt.

Btw(4), nu har jag skrivit allvarligt fyra gånger. Fast nu blev de fem. Men allvarligt. Allt känns lite sådär smått jobbigt nu. Det enda som är så in i helvete kul (förlåt igen) är pinigs. Läs btw(3). Låter helt galet, men allvarligt, de är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0